One last post from Spot X !!!

Har sitter jag pa mitt kontor, och har snart gjort klart mitt aldra sista skift som photograf & production grom har pa Spot X. Det ar helt knasigt, jag har en konstig kansla i magen men utover det kan jag inte riktigt forsta att om 25 timmar sa kommer vi stiga pa bussen som tar oss i fran denna plats. Jag kommer sakna alla mina vanner har saa mycket sa det gar inte att forsta. Jag har haft "the time of my life" har inget kommer nagonsin kunna jamforas med detta. Skulle sa latt kunna stanna har langra, men det ar dags att rora pa sig och se mer. Men jag har en kansla av att jag kanske kommer komma tillbaka hit for ett par manader innan jag lamnar Australien.

Ikvall kommer vi ha brak fest for mig, cissi och jessie som lamnar campet imorgon och det kommer vara vilt. Och imorgon aker vi till Brisbane for en annan brak fest "Mojo Snow party", en fest dem haller for att fira vinter sasongen har, hur konstigt ar inte det, att det ar vinter har men sommar hemma. I alla fall, tror denna fest kommer bli sjukt rolig. Temat ar att man ska kla sig i vitt och vi ar nagra har som kommer kla oss som "Mojo Alvor" med vingar och glitter och grejer.

Efter Brisbane kommer vi aka ner till ett stalle som heter Yamba och bara ha det lungt och skont ett par dagar, surfa och bara chilla. Sedan ar det upp till Byron Bay och allt vad den staden har att erbjuda.

Nu ska jag springa till varan nast sista lunch.... WIIIIIERD !!

Alskar er alla, vi hors snart igen !!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar