Life could be worse

Hej!
\Nu ar det ganska exakt en vecka sen vi kom hit till Spot X. Det kanns bade som att vi har vart har huuur lange som helst, och som att vi kom igar. Vi bor med varldens lage, typ en halv minuts promenad sa ar man pa stranden. Dagarna bara flyter bort, jag (Cissi) jobbar med frukost sa jag gar upp andra 4.30 eller 5.30, beroende pa hur manga "clients" vi har den dagen, och jobbar fram till 9.30-10 och sen spenderas resten av dagen pa surfbradan eller i en av hangmattorna som finns har, life could be worse! Filippa jobbar lite olika tider, typ tva timmar pa formiddagen och tva till pa eftermiddagen/kvallen (hon jobbar nu, det ar darfor jag skriver sjalv).

Bron over till stranden

Som sagt, life could be worse!

I en sanhar Tipi bodde vi de forsta dagarna, hur mysigt som helst faktiskt!
Nu har vi flyttat in i GHQ (gissar att det star for Groms Head Quarter), vilket ar
en dorm med typ 16 ungdomar. Ni kan ju tanka er hur frascht det ar dar pa en skala... ;)


Det slog mig har om dagen att det har kommer vara vart typ hem, i i alla fall en manad.


Ni far ursakta att jag fattar mig lite kort, men jag ar TROTT och internet har ar dyrt!Ville visa lite bilder i alla fall :)
Hur som helst, saknar er darhemma och hoppas att ni har det bra!
Massa karlek och kramar! /Cissi



1 kommentar:

  1. Vad kul att ni har det bra!! Ser supermysigt ut på bilderna!

    SvaraRadera