Rippin' it !

Vi ar inge vidare pa att blogga har i paradiset, men vi har liksom battre for oss an att sitta vid datorn, typ sola, surfa, ata god mat och ha det bra. Men vi vill ju halla alla er hemma uppdaterade sa vi ska forsoka forbattra oss lite.
Jag, Filippa, har antligen borjat komma in lite i jobbet, har fatt borjat fotografera och sitter inte bara framfor en dator pa ett kontor, sa det ar riktigt roligt. Och fran och med fredag sa kommer jag vara "Head production Grom", Grom ar vad dem kallar alla oss som jobbar har, det betyder ungefar arbetare. I alla fall, ska bli spannade att vara huvud ansvarig, men lite nervost !

Idag ar det super varmt, sitter och smalter bort. Ar straxt klar med arbetet, da ska jag ta en brada och springa ut i vagorna med Cissi. Sa harligt att ha stranden 1 minut bort !

Sa lite uppdatering, och i fortsattning sa hoppas jag att vi hors oftare. Ha det toppen alla, miss u love u !



Bilden nedan ar fran imorse, en utav dem andra fotograferna var ute och fota en grupp och knappte nagra bilder pa mig, ser ju nastan proffsigt ut !

1 kommentar:

  1. Anonym3/01/2011

    Klart att det ser proffsigt ut! Ni är ju proffs nu :)
    /Karin

    SvaraRadera