Don't dream your life, but live your dreams .

Tiden gar sa galet fort sa ni anar inte. Idag har vi redan varit har pa Spot X i en hel manad och det ar snart 2 manader sen vi lamnade Sverige. Samtidigt som det kanns som om vi nyss kom hit sa kanns det som vi varit har lange, for det borjar kannas mer och mer som "hemma". Nar vi forst kom hit sa var dem som jobbade har en ratt tat grupp som det var svart att ta sig in i. Men nu har manga ut av dem gamla akt och nya "groms" har kommit och vi har blivit ett harligt crew. Vissa utav manniskorna har tror jag att vi kommer ha som vanner for livet och vi kommer sakerligen aka och halsa pa i deras hem lander for att fa traffa dem igen.

Ar sa lycklig just har och nu och vi lever verkligen sa, just har och nu och i den dagen vi ar i. Utan mycket planer alls utan bara ar och har det hur bra som helst. Det ar sa haftigt att man inte har nagot grepp om tiden eller vilken dag det ar, man bara ar.
Men vi hors snart igen. Ta hand om er, lev livet och kom ihag att jag har det bra har i solen, vattnet och bland underbara manniskor.

Peace / Filippa



Min Chef Ali, fotograferade en annan lektion samtidigt som mig och tog en smygbild pa mig. Sa har har ni mig nar jag jobbar och sliter, tufft liv.


Luke, Diede och jag. Tva harliga personer har pa Spot X. Luke och jag jobbar tillsammans pa production.


En "Sunday Funday" gruppbild. Vi kallar det sunday funday for det ar oftast da det ar som regel lugnast har pa campet och minst kunder sa vi kan hitta pa saker som beach party eller gora en utflykt och sa vidare.


En annan Sunday Funday @ the beach.


Harligt harligt Gang.

2 kommentarer:

  1. Anonym3/14/2011

    Har ni redan varit på surfcampen en hel månad, tyckte nyss ni kom dit;) Nice att få lite uppdatering och få veta att ni har det så bra!
    Härligt för er att ta dagen som den kommer och att ni har så härliga människor omkring er:)
    Här hemma är ni saknade!!
    Kramar från Kerstin

    SvaraRadera
  2. Anna Pira3/18/2011

    hej ciss, hoppas ni har det underbart där borta, vilket jag inte tvekar på!! vore kul o ses när du kommer hem o cath up! lots of love <3 :)/AP

    SvaraRadera